فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور

زیورآلات

فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور ، بهترین مقصد برای خرید اینترنتی زیورآلات در ایران است. تمامی ایرانیان عزیز می توانند خرید زیورآلات و همچنین خرید بدلیجات مانند خرید دستبند دخترانه ، دستبند مردانه و همچنین خرید انگشتر دخترانه و گردنبند مردانه ، خرید گردنبند زنانه ، خرید گوشواره دخترانه و زنانه و همچنین انواع سرویس زیورآلات و زیورآلات طرح طلا و بدلیجات بچه گانه را از به صورت آنلاین انجام دهند و درب منزل تحویل بگیرند. فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور باهمکاری شرکت پست ایران سفارشات شما را به هر نقطه ای از ایران که باشید در کمترین زمان ممکن ارسال می کند و شما می توانید بعد از دریافت کالا وجه مورد نظر را به مامور پست پرداخت نمایید همچنین شما می توانید به صورت پرداخت آنلاین به راحتی زیورآلات مورد نظر خود را خرید کنید. اگر قصد خرید اینترنتی زیورآلات زنانه یا خرید اینترنتی زیورآلات مردانه و همچنین خرید اینترنتی زیورآلات بچگانه را دارید فروشگاه آنلاین لوکس گلامور بهترین مکان برای خرید اینترنتی شما خواهد بود. فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور با ارائه شرایط های متفاوت فروش زیورآلات و ارسال محصولات در کمترین زمان ممکن امکان خرید از برند های معتبری چون ژوپینگ و سواروسکی و چندین برند معتبر دیگر را برای هموطنان عزیز فراهم آورده است. شما می توانید در فروشگاه لوکس گلامور به صورت آنلاین برای کودکان عزیزتان زیورآلات بچه گانه مانند دستبند بچه گانه و گوشواره بچگانه شیک و لوکس خریداری کنید. زیورآلاتی همچون دستبد چرمی یا گردنبد رومانتویی یا انگشتر جواهری و دستبند دخترانه با کریستال های رنگی و عمق دار می تواند هدیه بسیار مناسبی برای خانم ها یا عزیزان شما باشد و همچنین دستبند چرمی مردانه و انگشتر مردانه و ده ها مدل دستبند و گردنبد مردانه نیز می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به آقایان باشد که می توانید در فروشگاه اینترنتی بدلیجات لوکس گلامور پیدا کنید و به آسانی سفارش دهید.

طبقه بندی موضوعی

جدیدترین مدل های دستبند مردانه 2019

لوکس گلامور | پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۹ ب.ظ

خرید هدیه و کادو مردانه شاید از خرید کادو زنانه و دخترانه سخت تر باشد زیرا انتخاب های محدودتری داریم . یکی از هدایای مردانه ای که می توان در نظر گرفت و از جذابیت خاصی برخوردار است زیورآلات مردانه می باشد. در این مقاله سعی داریم تا بروز ترین و شیک ترین زیورآلات مردانه را معرفی کنیم و شما دوستان عزیز را با مدل های جدید زیورآلات مردانه 2019 آشنا سازیم.

دستبند مردانه و پسرانه مدل جدید :

یکی از زیورآلاتی که همواره مورد توجه آقایان می باشد و به جرات بتوان گفت پرطرفدار ترین زیورآلات مردانه محسوب می شود دستبند می باشد. دستبند های مردانه دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که از آن جمله می توان به دستبند های فلزی استیل، دستبند های فلزی تنگستن و دستبند های چرم مردانه و یا دستبند های سنگی اشاره کرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا می باشند که در قسمت پایین به چندین مدل جدید از این دستبند ها اشاره می کنیم که در سال 2019 مورد استقبال قرار گرفته اند و به عنوان طرح های جدید شناخته شده اند.

دستبند های مردانه سنگی مدل سال 98

دستبندی که مشاهده می کنید از سری دستبند های سنگی دست ساز می باشد که از سنگ اونیکس درجه یک ساخته شده است و بدون افت کیفیت می باشد . سایز سنگ های استفاده شده در این دستبند طرح جدید 10 می باشد که بر روی کش نامرئی قرار گرفته اند که استفاده از دستبند را آسان نموده است. مهره استفاده در این دستبند نیز به صورت طرح تاج می باشد که از استیل درجه یک و با کیفیت ساخته شده و نگین های روی آن به صورت سواروسکی اصل هستند. این دستبند مردانه سنگی را می توان یکی از محبوبترین دستبند های مردانه سال 2019 دانست که از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.

یکی دیگر از دستبند مردانه های سنگی که مورد علاقه می باشد دستبند های مردانه سنگ ترکیبی می باشد. دستبندی که مشاهده می کنید از سنگ جاسپر و اونیکس ساخته شده و مهره استفاده شده در ان نیز به صورت طرح کلاه خود می باشد. این دستبند نیز یکی از زیباترین  و شیک ترین دستبند های مردانه می باشد که برای استفاده روزانه مناسب می باشد و جزو طرح های جدید دستبند مردانه محسوب می شود.

دستبند مردانه فلزی:

 

ادامه مطلب 

جدیدترین مدل های دستبند مردانه 2019

  • لوکس گلامور