فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور

زیورآلات

فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور ، بهترین مقصد برای خرید اینترنتی زیورآلات در ایران است. تمامی ایرانیان عزیز می توانند خرید زیورآلات و همچنین خرید بدلیجات مانند خرید دستبند دخترانه ، دستبند مردانه و همچنین خرید انگشتر دخترانه و گردنبند مردانه ، خرید گردنبند زنانه ، خرید گوشواره دخترانه و زنانه و همچنین انواع سرویس زیورآلات و زیورآلات طرح طلا و بدلیجات بچه گانه را از به صورت آنلاین انجام دهند و درب منزل تحویل بگیرند. فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور باهمکاری شرکت پست ایران سفارشات شما را به هر نقطه ای از ایران که باشید در کمترین زمان ممکن ارسال می کند و شما می توانید بعد از دریافت کالا وجه مورد نظر را به مامور پست پرداخت نمایید همچنین شما می توانید به صورت پرداخت آنلاین به راحتی زیورآلات مورد نظر خود را خرید کنید. اگر قصد خرید اینترنتی زیورآلات زنانه یا خرید اینترنتی زیورآلات مردانه و همچنین خرید اینترنتی زیورآلات بچگانه را دارید فروشگاه آنلاین لوکس گلامور بهترین مکان برای خرید اینترنتی شما خواهد بود. فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور با ارائه شرایط های متفاوت فروش زیورآلات و ارسال محصولات در کمترین زمان ممکن امکان خرید از برند های معتبری چون ژوپینگ و سواروسکی و چندین برند معتبر دیگر را برای هموطنان عزیز فراهم آورده است. شما می توانید در فروشگاه لوکس گلامور به صورت آنلاین برای کودکان عزیزتان زیورآلات بچه گانه مانند دستبند بچه گانه و گوشواره بچگانه شیک و لوکس خریداری کنید. زیورآلاتی همچون دستبد چرمی یا گردنبد رومانتویی یا انگشتر جواهری و دستبند دخترانه با کریستال های رنگی و عمق دار می تواند هدیه بسیار مناسبی برای خانم ها یا عزیزان شما باشد و همچنین دستبند چرمی مردانه و انگشتر مردانه و ده ها مدل دستبند و گردنبد مردانه نیز می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به آقایان باشد که می توانید در فروشگاه اینترنتی بدلیجات لوکس گلامور پیدا کنید و به آسانی سفارش دهید.

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

حلقه ست نقره پرنگین طرح پر Rg-n195

لوکس گلامور | پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۱۸ ب.ظ
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۸
  • لوکس گلامور

دستبند چرم مردانه massimo dutti با رویه استیل مشکی و رزگلد ds-n183

لوکس گلامور | سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۳ ب.ظ

دستبند چرم مردانه massimo dutti با رویه استیل مشکی و رزگلد ds-n183 از سری زیورآلات چرم مردانه است که به صورت دستبند دو ردیفه می باشد. رویه اصلی دستبند از فلز استیل که مقاوم در برابر تغییر رنگ و رطوبت است ساخته شده و نام  massimo dutti بر روی آن حک شده است. چرم این دستبند از نوع چرم های مرغوب و ساده  و دارای طولی به اندازه ۴۱ سانتی متر است که به صورت دولا مورد استفاده قرار می گیرد.

دستبند چرم مردانه massimo dutti با رویه استیل مشکی و رزگلد ds-n183 دارای قفل جعبه ای مشکی است که کار باز و بسته کردن دستبند را راحت می کند. این دستبند می تواند به عنوان هدیه ای مناسب برای همسر، برادر، دوست و .. . در مناسبت های مختلف باشد همچنین این دستبند قابلیت ست کردن با انواع انگشتر مردانه را دارد  که میتواند ست مردانه زیبایی محسوب شود.

مراقبت و نگهدرای درست از هر زیورآلاتی اعم از فلزی یا چرمی سبب حفظ زیبایی و درخشندگی آنها خواهد شد و از پوسیدگی و کدر شدن و از بین رفتن آنها جلوگیری میکند بدین منظور توصیه می شود به نکاتی که در مقاله نحوه نگهداری از زیورآلات گفته شده توجه فرمایید.

همچنین لازم به ذکر است که ایت دستبند به صورت فری سایز است و برای آموزش تغییر سایز دستبند های مردانه حتما مقاله “نحوه تغییر سایز دستبند” را مطالعه فرمایید

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۳
  • لوکس گلامور

نیم ست گوشواره و گردنبند زنانه استیل طرح طلا با شکل مکعبی ns-n182

لوکس گلامور | يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۹ ب.ظ

نیم ست گوشواره و گردنبند زنانه استیل طرح طلا با شکل مکعبی ns-n182  از سری زیورآلات طرح طلا می باشد که از استیل ساخته شده و در مقابل تغییر رنگ و رطوبت به شدت مقاوم است. این نیم ست دارای روکش آب طلای ۱۸ عیار است و نیم ست طلای آن نیز در بازار موجود است. این نیم ست می تواند جایگزین مناسبی برای طلا های گرانقیمت شما باشد. این نیم ست دارای پلاکی به طول ۳ سانتی متر است و گوشواره های آن طولشان ۱٫۵ سانتی متر است.

نیم ست گوشواره و گردنبند زنانه استیل طرح طلا با شکل مکعبی ns-n182 زنجیری به طول ۲۱ سانت از نوع استیل دارد که قفل آن از نوع خرچنگی است، همچنین قفل  گوشواره های این نیم ست از نوع اهرمی می باشد. این نیم ست می تواند هدیه ای مناسب برای مادر، همسر، دوست و .. در مناسبت هایی مثل تولد، ولنتاین و .. .باشدو به عنوان یک زیورآلات با کیفیت همواره در اولویت خرید نیم ست زنانه قرار بگیرد. 

نیم ست گوشواره و گردنبند زنانه استیل طرح طلا با شکل مکعبی ns-n182 نیاز به مراقبت و نگهداری درست دارد تا در طول زمان دچار تغییر رنگ نگردد و همواره درخشان و زیبا بماند. بدین منظور توصیه می شود مقاله مربوط به نحوه نگهداری از زیورالات را مطالعه فرمایید. 

نیم ست گوشواره و گردنبند زنانه استیل طرح طلا با شکل مکعبی ns-n182 از نمای روی استند

نیم ست گوشواره و گردنبند زنانه استیل طرح طلا با شکل مکعبی

نیم ست گوشواره و گردنبند زنانه استیل طرح طلا با شکل مکعبی ns-n182 از نمای پایین

نیم ست گوشواره و گردنبند زنانه استیل طرح طلا با شکل مکعبی

نیم ست گوشواره و گردنبند زنانه استیل طرح طلا با شکل مکعبی ns-n182 از نمای گردنبند

نیم ست گوشواره و گردنبند زنانه استیل طرح طلا با شکل مکعبی

نیم ست گوشواره و گردنبند زنانه استیل طرح طلا با شکل مکعبی ns-n182 از نمای گوشواره

نیم ست گوشواره و گردنبند زنانه استیل طرح طلا با شکل مکعبی

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۲۹
  • لوکس گلامور

سمبل ماه تولد و علامت مخصوص هر ماه

لوکس گلامور | پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۰ ب.ظ

شاید شما عزیزان نیز چیزهایی در مورد سمبل ماه تولد و علامت مخصوص هر ماه شنیده باشید و اینکه امروزه از نشانه های ماه های مختلف در وسایل زیادی از جمله دستبند،گردنبند، جاکلیدی و وسایلی از این قبیل استفاده می کنند. آیا میدانید سمبل ماه تولد شما چیست؟ این نمادها به هزاران سال پیش بازمیگردد و طبق تحقیقات گذشتگان این نمادها را از ترکیب صور فلکی با ویژگی های اخلاقی متولدین ماه های مختلف ترکیب کرده اند و سمبل ها را خلق نموده اند،نام این نماد ها زودیاک است و اکثر آن ها در یونان باستان بوجود آمدند .. در این مقاله قصد معرفی این سمبل ها را داریم.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه فروردین

سمبل ماه فروردین حیوان قوچ است و عنصر وجودشان آتش . همچنین رز سرخ ، گل محبوبشان است و روز سه شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه فروردین معروف به نوزاد طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها مارس (مریخ) است . رنگ محبوب متولید ماه فروردین قرمز و صورتی روشن و عدد خوش یمنشان ۹ است . متولدین ماه فروردین شخصیت کاردینالی دارند و “من هستم” شعار آن هاست . برای اطلاع از سنگ ماه تولد فروردین می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه اردیبهشت

سمبل ماه اردیبهشت حیوان گاو نر است و عنصر وجودشان خاک . همچنین رز صورتی ، گل محبوبشان است و روز جمعه روز مبارکشان . متولدین ماه اردیبهشت معروف به طفل شیرخوار طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها ونوس (زهره) است . رنگ محبوب متولید ماه اردیبهشت آبی آسمانی ، صورتی بنفش و عدد خوش یمنشان ۶ است . متولدین ماه اردیبهشت شخصیت ثابتی دارند و “همه چیز مال من است” شعار آن هاست . آیا میدانید سنگ ماه تولد شما چیست؟ می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه خرداد

سمبل ماه خرداد دوقولوها است و عنصر وجودشان هوا . همچنین کاملیا ، گل محبوبشان است و روز چار شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه خرداد معروف به کودک طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها مرکوری (عطارد) است . رنگ محبوب متولید ماه خرداد زرد ، سبز ، آبی و عدد خوش یمنشان ۵ است . متولدین ماه خرداد شخصیت راوی دارند و “من فکر می کنم ” شعار آن هاست . میتوانید با ترکیب نماد ماه تولد و سنگ ماه تولد خرداد هدیه ای زیبا برای متولدین خرداد خلق کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه تیر

سمبل ماه تیر حیوان خرچنگ است و عنصر وجودشان آب . همچنین بنفشه و لی لی ، گل محبوبشان است و روز دوشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه تیر معروف به تازه بالغ طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها ماه است . رنگ محبوب متولید ماه تیر سایه ای از رنگ های خاکستری و آبی و سبز و عدد خوش یمنشان ۲ است . متولدین ماه تیر شخصیت کاردینالی دارند و “من احساس می کنم” شعار آن هاست . برای اطلاع از سنگ این ماه به مطلب سنگ ماه تولد مراجعه کنید

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه مرداد

سمبل ماه مرداد حیوان شیر است و عنصر وجودشان آتش . همچنین آفتابگردان ، گل محبوبشان است و روز یکشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه مرداد معروف به جوان طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها خورشید است . رنگ محبوب متولید ماه مرداد رنگ های غروب خورشید و عدد خوش یمنشان ۱ است . متولدین ماه مرداد شخصیت ثابتی دارند و “من اراده می کنم” شعار آن هاست . سنگ مرداد ماهی ها را در مقاله سنگ ماه تولد جستجو کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه شهریور

سمبل ماه شهریور فرشته است و عنصر وجودشان خاک . همچنین Forgetmenot ، گل محبوبشان است و روز چهارشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه شهریور معروف به بالغ طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها ولکان و مرکوری است .  رنگ محبوب متولید ماه شهریور سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای و عدد خوش یمنشان ۵ است . متولدین ماه شهریور شخصیت راوی دارند و “من تجزیه و تحلیل می کنم” شعار آن هاست . برای اطلاع از سنگ ماه تولد شهریور می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه مهر

سمبل ماه مهر ترازو است و عنصر وجودشان هوا . همچنین رز سفید ، گل محبوبشان است و روز جمعه روز مبارکشان . متولدین ماه مهر معروف به “با آرمان و ازدواج” هستند و ستاره حاکم آن ها ونوس (زهره) است . رنگ محبوب متولید ماه مهر بژ و قهوه ای و عدد خوش یمنشان ۶ است . متولدین ماه مهر شخصیت کاردینالی دارند و “من تعادل برقرار می کنم” شعار آن هاست . آیا میدانید سنگ ماه تولد شما چیست؟ می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه آبان

سمبل ماه آبان حیوان عقرب است و عنصر وجودشان آب . همچنین ارکیده و رازقی ، گل محبوبشان است و روز سه شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه آبان معروف به “با آمان ها” هستند و ستاره حاکم آن ها پلوتو است . رنگ محبوب متولید ماه آبان قرمز تیره و عدد خوش یمنشان ۹ است . متولدین ماه آبان شخصیت ثابتی دارند و “من آرزو میکنم” شعار آن هاست . میتوانید با ترکیب نماد ماه تولد و سنگ ماه تولد آبان هدیه ای زیبا برای متولدین آبان خلق کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه آذر

سمبل ماه آذر اسب با سیمای انسان است و عنصر وجودشان آتش . همچنین میخک ، گل محبوبشان است و روز پنجشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه آذر معروف به “با آرمان کسب اطلاعات” هستند و ستاره حاکم آن ها ژوپیتر (مشتری) است . رنگ محبوب متولید ماه آذر ارغوانی و عدد خوش یمنشان ۳ است . متولدین ماه آذر شخصیت راوی دارند و “من میبینم” شعار آن هاست . سنگ ماه تولد آذر را در مقاله“سنگ ماه تولد من چیه؟” جستجو کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه دی

سمبل ماه دی حیوان بز است و عنصر وجودشان خاک . همچنین ماگنولی ، گل محبوبشان است و روز شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه دی معروف به “با آرمان تجربه کردن” هستند و ستاره حاکم آن ها ساترن(زحل) است . رنگ محبوب متولید ماه دی ماگنولی و عدد خوش یمنشان ۸ است . متولدین ماه دی شخصیت کاردینالی دارند و “من به کار میگیرم” شعار آن هاست . دی ماهی های عزی،سنگ ماه تولد خود را با مراجعه به مقاله “سنگ ماه تولد” مشخص کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه بهمن

سمبل ماه بهمن مرد و دلو است و عنصر وجودشان هوا . همچنین نرگس ، گل محبوبشان است و روز شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه بهمن معروف به “با آرمان ایده آلیستی” هستند و ستاره حاکم آن ها اورانوس است . رنگ محبوب متولید ماه بهمن آبی آسمانی و عدد خوش یمنشان ۴ است . متولدین ماه بهمن شخصیت ثابتی دارند و “من می دانم” شعار آن هاست . متولدین بهمن می توانند با مراجعه به مطلب “سنگ تولد” سنگ ماه تولد خود را تعیین کنند

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه اسفند

سمبل ماه اسفند حیوان ماهی است و عنصر وجودشان آب . همچنین بنفشه و لی لی ، گل محبوبشان است و روز پنجشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه اسفند معروف به “با آرمان تفویض” هستند و ستاره حاکم آن ها نپتون است . رنگ محبوب متولید ماه اسفند سایه آبی و سبز دریایی و عدد خوش یمنشان ۷ است . متولدین ماه اسفند شخصیت راوی دارند و “من باور دارم” شعار آن هاست . آیا میدانید سنگ ماه تولد شما چیست؟ می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۰
  • لوکس گلامور

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار ۹۲۵ تایلندی RG-N184

لوکس گلامور | سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۳ ب.ظ

 خرید انگشتر نقره زنانه 


انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار 925 تایلندی RG-N184 از نمای روبرو

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار ۹۲۵ تایلندی

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار 925 تایلندی RG-N184 از نمای بالا

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار ۹۲۵ تایلندی

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار 925 تایلندی RG-N184 از نمای کنار

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار ۹۲۵ تایلندی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۳
  • لوکس گلامور

پابند دخترانه استیل طرح بی نهایت دو لاینه طلایی pa-n103

لوکس گلامور | پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۶ ب.ظ

 خرید پابند

پابند دخترانه استیل طرح بی نهایت دو لاینه طلایی pa-n103 از نمای پایین

پابند دخترانه استیل طرح بی نهایت دو لاینه طلایی

پابند دخترانه استیل طرح بی نهایت دو لاینه طلایی pa-n103 از نمای روبرو

پابند دخترانه استیل طرح بی نهایت دو لاینه طلایی

پابند دخترانه استیل طرح بی نهایت دو لاینه طلایی pa-n103 از نمای روی پا

پابند دخترانه استیل طرح بی نهایت دو لاینه طلایی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۲۶
  • لوکس گلامور

ست کردن مدل مو با گوشواره

لوکس گلامور | دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۷ ب.ظ

تطابق دادن زیورآلات و جواهرات با موها یک مهارت است که میتواند باعث آراستگی ظاهر شما گردد. گوشواره ها جزو زیورآلاتی هستند که باعث ایجاد جذابیت و جلب توجه دیگران به فرد می شوند ولی اما گاهی اتفاق می افتد که با رنگ و مدل موهای شما سازگاری ندارد. برای این منظور شما نیاز دارید به یک ترکیب مناسب از مدل و رنگ مو با گوشواره هایتان برسید.

بنابراین در اینجا این سوال پیش می آبد که گوشواره مناسب با مدل مو ولباس شما چگونه باید انتخاب شود؟

نحوه ست کردن گوشواره ها با مدل مو

در یک حالت کلی در استفاده از گوشواره ها شکل صورت و طول گردن طرف مهم است. اما به نظر می رسد عوامل دیگری نیز باید مورد توجه قرار گیرند. ما در اینجا به بررسی چندین دستورالعمل و راهکار برای تطبیق گوشواره ها با موها می پردازیم و تک تک آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

  1. ست کردن گوشواره با مدل مو رو به پایین

زمانی که شما مو های خود را رو پایین می آورید می توانید از یک جفت گوشواره میخی استفاده نمایید. برای اینکه گوشواره های میخی قابل توجه تر باشند می توانید از سنگ های قیمتی مانند مروارید و اونیکس سیاه و سفید استفاده نمایید.

اگر گوش شما دارای سوراخ های متعدد است می توانید آن ها را لایه بندی کنید و یک مجموعه زیبا و به صورت ستونی از گوشواره های میخی و روگوشی ایجاد کنید. رنگ های نقره ای و طلایی گوشواره های میخی می تواند باعث ایجاد هماهنگی و تطبیق رنگ های فلزی با صورت شما گردد. البته ابن بدان معنی نیست که وقتی موهای خود را پایین می آورید حتما باید از مدل گوشواره میخی رو گوشی استفاده کنید شما می توانید از گوشواره های پر زرق و برق نیز استفاده نمایید .

ست کردن گوشواره با مدل مو رو به پایین مدل اول

ست کردن گوشواره با مدل مو رو به پایین

ست کردن گوشواره با مدل مو رو به پایین مدل 2

ست کردن گوشواره با مدل مو رو به پایین

  1. ست کردن گوشواره با مدل مو شینیون

مدل موی شینیون زمانی است که موهایان را به صورتی گرهی به سمت گردن ببرید. . این حالت موی زیبا و بی نظیر برای موارد رسمی است. و گوشواره های مورد استفاده برای پوسیدن با مدل موی شینیون گوشواره های آویزی ظریف هستند. طول گوشواره ها آویزی قطر گردن و شانه شما برجسته خواهد کرد. همانطور که موهای شما به عقب برمیگردد و از چهره شما دور می شود یک گوشواره آویزی روشن می تواند چشم نوازی خاصی به چهره شما اضافه کند.

ست کردن گوشواره با مدل مو شینیون مدل 3

ست کردن گوشواره با مدل مو شینیون

  1. ست کردن گوشواره با مو کوتاه

هنگامی که شما دارای موهای کوتاه هستید گوشواره های منطبق با موهای ما می توانید میخی و گوشواره قایقی و یا لاله گوش باشد. زمانی که شما از یک مدل موی کوتا استفاده می کنید به احتمال زیاد گوش هایتان بیشتر در معرض دید قرار دارند که در این حالت بهترین نوع گوشواره برای شما میخی روگوشی و یا گوشواره های پانچی و لاله گوش هستند.

توجه داشته باشید که شکل گوشواره ها در این مدل مهمتر از رنگ و متد آنها است. در این مدل شما می توانید دستبند و گوشواره ای همرنگ انتخاب کنید تا ظاهری جذاب تر داشته باشید . توجه کنید که در مدل مو شما نباید لباسی بیش از حد شلوغ داشته باشید. در این مدل گوشواره های شما می توانند از جنس کریستال های درخشان و یا حتی الماس باشند.

ست کردن گوشواره با مو کوتاه مدل 5

ست کردن گوشواره با مو کوتاه

  1. ست کردن گوشواره با مدل جمع

این مدل زمانی است که موهای خود را در بالا جمع می کنید این مدل به دم خرگوشی نیز معروف است. در این مدل فاصله بین شانه و گوش بسیار زیاد است و گوش های شما به وضوح دیده می شوند. افرادی که چنین مدل و سبک مویی دارند می توانند از یک جفت گوشواره کلاسیک استفاده نمایند. گوشواره ای انتخاب نمایید که از هر زاویه ای درخشن به نظر برسد. گوشواره های آویزان بلند و نازک کلاسیک برای سبک موی بالا جمع شونده ایده آل هستند. همچنین دیگر سبک گوشواره ای که با این سبک مو تطابق دارند گوشواره های حلقه ای هستند که باید به صورتی باشند که به طرفین نروند پس از انتخاب حلقه های بزرگ اجتناب کنید.

ست کردن گوشواره با مدل جمع مدل 6

ست کردن گوشواره با مدل جمع

  1. ست کردن گوشواره با مدل موی دم اسبی

دو راه برای انطباق گوشواره ها با مدل موی دم اسبی وجود دارد و همه چیز بستگی به طول موهای دم اسبی شما دارد. اگر موهای دم اسبی شما بلند باشد به راحتی می تواند با گوشواره های بلند منطبق شود. گوشواره ها ی حلقه ای ,بزرگ و میخی گزینه ای مناسب برای چنین مدل موهایی هستندو می توانند زیبایی دو چندانی به چهره شما ببخشند.

مدل موی دم اسبی کوتاه نیاز به مراقبت کمتری نسبت به مدل بلند دارند . در این مدل مو شما می توانید از یک جفت گوشواره میخی بزرگ استفاده کنید و یا می توانید از گوشواره های ترکیبی که به صورت چسبیده به گوش هستند استفاده کنید.

ست کردن گوشواره با مدل موی دم اسبی مدل 7

ست کردن گوشواره با مدل موی دم اسبی

ست کردن گوشواره با مدل موی بلند تا روی شانه

هنگامی که موهایی دارای اندازه طول شانه دارید یک خط مو در امتداد شانه شما ایجاد می شود که یک اصول کلی در ارتباط با طول و اندازه گوشواره ها به شما می دهد. یک جفت گوشواره ایده آل برای چنین مدل مویی می تواند رنگارنگ و بسیار بزرگ باشد اما باید اطمبنان حاصل کنید که از خط شانه های شما عبور نمی کند.

گوشواره های آویزی دایره ای و لوستر مانند برای موهای تا روی شانه مناسب هستند اما باید توجه کنید که گوشواره هایی که بلند تر و نازک تر هستند در موهای شما گم می شوند و برای چنین مدل مویی مناسب تیستند. بنابراین گوشواره هایی که فضای اطراف چهره شما را می پوشانند برای چنین مدل مویی مناسب هستند.

ست کردن گوشواره با مدل موی بلند تا روی شانه 8

ست کردن گوشواره با مدل موی بلند تا روی شانه

ست کردن گوشواره با مدل موی فر 

موهای  فرفری اغلب می تواند انتخاب نوع گوشواره را به چالش بکشد چون که احتمال گیر کردن گوشواره به موها وجود دارد .اگر شما از یک جفت گوشواره میخی استفاده کنید مطمنا بدون مشکل خواهد بود و به موهای شما گیر نخواهد کرد. اما اگر به دنبال چیزی بیشتر از یک جفت گوشواره میخی ساده هستید گوشواره های حلقه ای ایده مناسبی برای ست کردن با موهای فر شما می باشند. شما همچنین می توانید طیف وسیعی از اندازه ها و بافت های گوشواره های حلقه ای را انتخاب کنید؛ گوشواره حلقه ای براق و یا چکش کاری شده می تواند یک تفاوت محسوس با گوشواره های حلقه ای ساده داشته باشد و چهره شما را جذاب تر کند.

ست کردن گوشواره با مدل موی فر  13

ست کردن گوشواره با مدل موی فر

ست کردن گوشواره با مدل موی آبشاری یک طرفه 

زمان راه رفتن هنگامی که موی شما به صورت آبشاری و یک طرفه می باشد  یک مدل موی ساده و شیک محسوب می شود که مدل گوشواره مناسب با این استایل مو گوشواره های کلاسیک آویز دار می باشند.

مدل گوشواره هایی که ظریف و زنانه هستند و می توانید آن را با هر رنگ لباسی تطبیق دهید و یا حتی آن را با رنگ چشم خود مطابقت دهید. حتما توجه نمایید که در این مدل مو شما باید از انتخاب گوشواره های بیش از حد بلند اجتناب کنید  چون چهره شما را کشیده تر نشان خواهند داد.

ست کردن گوشواره با مدل موی آبشاری یک طرفه 12

ست کردن گوشواره با مدل موی آبشاری یک طرفه

ست کردن گوشواره با مدل موی نصف باز نصف بسته (نصف باز – نصف بسته)

موهای نصف بالا و نصب پایین بیشتر بر روی موهای بلند تمرکز دارد و بیشتر یک مدل موی زنانه است.  هیچ گوشواره ای متناسب تر از یک جفت گوشواره میخی نگین دار برای این نوع مدل مو نمی تواند باشد. یک جفت گوشواره میخی با نگین های کریستالی و یا سنگ های قیمتی می تواند تطابق فوق العاده زیبایی را با این مدل مو داشته باشد. در این مدل مو شما باید از استفاده از گوشواره رنکارنگ و هر گونه شلوغی گوشواره اجتناب کنید

ست کردن گوشواره با مدل موی نصف باز نصف بسته (نصف باز - نصف بسته) 10

ست کردن گوشواره با مدل موی نصف باز نصف بسته (نصف باز – نصف بسته)

ما در این مقاله در این صدد بودیم تا با ست کردن مدل گوشواره ها  بامدل مویتان چهره شما را دلربا کنیم. استفاده از هر مدل گوشواره ای برای هر مدل مویی مناسب نیست و توازن و زیبایی چهره شما را برهم می زند بنابراین با توصیه های گفته شده در این مقاله شاهد خواهید بود که جذابیت چهره شما افزایش پیدا خواهد کرد و نگاه ها را به خود جلب خواهید کرد. لازم به ذکر است که  تمام مدل گوشواره های گفته شده در زیورآلات لوکس گلامور موجود است که برای مشاهده می توانید به بخش گوشواره مراجعه فرمایید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۵۷
  • لوکس گلامور